Latest news

Regnskabsmedarbejder til filmselskab søges (ca. 25 timer ugentlig)
Read more about H Is for Happiness here
November 29th 2018

Regnskabsmedarbejder til filmselskab søges (ca. 25 timer ugentlig)

LevelK søger en ansvarlig og detaljeorienteret person med flair for tal og systemer, som kan indgå i vores ambitiøse team og stå for virksomhedens bogholderi samt ad hoc regnskabsopgaver. Vi søger en dedikeret kollega, som er frisk på at løbe stærkt med os i en spændende industri med fuld fart på.
LevelK håndterer salg og distribution af film fra og til hele verden. Vi er et hårdtarbejdende team bestående af blandede kulturer, hvor du vil arbejde tæt sammen med CFO og kollegaer fra vores salgs-, medie- og digitale team med base på vores åbne kontor på Frederiksberg. Et alsidigt job i en spændende virksomhed. Du vil referere til LevelK’s CEO, Tine Klint.

 

Dine primære ansvarsområder vil være:

• Generel assistance til CFO og ad hoc opgaver
• Bogføring inkl. rejseafregninger (vi bruger e-conomic)
• Fakturering, indbetalinger og rykkere til debitorer
• Kreditor bogholderi
• Lønninger via DataLøn fra Bluegarden
• Tax certificats, momsindberetninger
• Afstemning af banker
• Lettere korrespondance per email
• Afstemning, afregninger og kursberegninger
• Indsamle performance rapporter (information om hvordan vores film går i verden aka box-office rapporter)
• Afregninger til kunder
• Måneds, kvartals- og årsafslutning

 

Dine personlige og faglige kvalifikationer

• Solid praktisk erfaring med typiske bogholderiopgaver
• Detaljeorienteret og analytisk med flair for tal og systemer
• Ansvarsbevidst, pligtopfyldende og omhyggelig
• God til at planlægge og arbejde struktureret
• Selvstændig men også teamplayer
• Robust og god til at overholde deadlines
• Griber gerne muligheden, når spændende opgaver byder sig
• Højt drive, god energi og gode samarbejdsevner

 

Vi forestiller os, at den rette kandidat har en bred erfaring som bogholder eller regnskabsassistent. Herudover forventer vi, at du har god erfaring med excel, og at du behersker engelsk i både skrift og tale. Vi arbejder i
e-conomic og har eget CRM system, som er en stor del af dagligdagen i vores økonomiafdeling.

 

Vi tilbyder

• En dynamisk, selvstændig og alsidig hverdag med en uformel omgangstone
• En fleksibel og moderne virksomhed, hvor du har mulighed for faglig såvel som personlig udvikling
• Grundløn efter kvalifikationer inklusiv pension og sundhedsforsikring
• Vi ser helst, at du allokerer timerne på alle ugens hverdage, men vi er fleksible

Forventet start februar 2019 eller hurtigst muligt.

 

Hvis det lyder som noget for dig, bedes du sende din ansøgning til Søren Jakobsen (bestyrelsesformand) på [email protected] Ansøgningsfristen er 10. december 2018.