Latest news

PR & Marketing Assistant søges til internationalt filmselskab
Read more about Checkered Ninja 3 here
February 11th 2020

PR & Marketing Assistant søges til internationalt filmselskab

LevelK søger en ny medarbejder, som kan indgå i vores ambitiøse team og assistere med Digital PR, Marketing og Sociale Medier for både B2B og B2C.

Vi søger en person med digitale færdigheder og bredt kendskab til SoMe platforme, som kan lide struktur, mennesker og film - og vil være en del af  en spændende industri med fuld fart på.

Du vil få indflydelse fra starten på vores SoMe - og online kanaler, og du vil være medansvarlig for digitale kampagner med koordinering og eksekvering. Derudover vil der være løbende opgaver, som at assistere vores PR & Marketing Manager med Press releases, salgspromovering og marketing for både internationale og nationale film. Du skal være struktureret og med en analytisk tilgang kunne planlægge kampagner og optimere løbende. Vi ser gerne en veludviklet kreativ evne, da vi lancerer forskellige typer af film og dokumentar, ligesom vi udvikler mange forskellige former for markedsføringsmateriale.

Vi har de digitale værktøjer, du skal være interesseret i at benytte dem.

LevelK håndterer salg og aggregation af film, dokumentar og serier fra hele verden. Vi er et hårdtarbejdende team af blandede kulturer, og du vil arbejde tæt sammen med hele teamet baseret på Frederiksberg i København. Du vil referere til LevelKs Founder & CEO, Tine Klint.

 

Ansvarsområder:

  •  Assistere vores PR & Marketing Manager med generelle PR & Marketing opgaver (Press releases, Film strategier, Materiale osv).
  •  Online - og Sociale Medier incl. branche sites (Cinando, imdb pro etc)
  •  Website og LevelK channels
  •  Digitale kampagner og SoMe aktivitetsplaner med PR & Marketing Manager.
  •  Festival forberedelse med team
  •  General rapportering og opdatering

Dine personlige og faglige kvalifikationer

  •  Ambitiøs, højt drive og gode samarbejdsevner
  •  Struktureret og detaljeorienteret
  • Evner at arbejde selvstændigt og sammen med holdet
  • Flydende på Engelsk og Dansk
  • Bredt kendskab til Online - og Sociale Medier (Deriblandt YouTube, FB, Instagram, Twitter, Snapchat, Linked in etc).
  • Skrivefærdigheder og udforming af posts målrettet  forskellige personas indenfor B2B og B2C.
  • Erfaring i simpel billed/videoredigering og opsætning.
  • Kendskab til Google Analytic og FB Business Manager
  • Det er godt hvis du er tålmodig, udadvendt, proaktiv, løsningsorienteret, ansvarlig, har humoristisk sans, og kan multitaske

Vi tilbyder

  • En dynamisk, selvstændig og alsidig hverdag med en uformel omgangstone.
  • En fleksibel og moderne virksomhed, hvor du har mulighed for såvel faglig som personlig udvikling.
  • Grundløn efter kvalifikationer inklusiv bonus, pension og sundhedsforsikring

Forventet start August 2020 eller efter aftale
Eventuelle spørgsmål om jobbet kan rettes til Tine Klint [email protected]. Hvis dette lyder som noget for dig, bedes du sende din ansøgning til Søren Jakobsen (bestyrelsesformand) på [email protected].